3 tipy, jak se zbavíte únavy

Byly doby, kdy jsem byla neustále unavená, bez chuti do života. Vůbec nic mě nebavilo, žila jsem ve stereotypu, tloustla jsem a jen tak přežívala. A bylo mi to jedno, žila jsem jakoby v mlze.

Ráno mi trvalo dlouho, než jsem se probrala a nebyla jsem schopná hned fungovat. Po obědě bych si šla nejradši lehnout, místo toho jsem si dala energetický nápoj a čokoládu, abych únavu překonala. (Jak jsem se této závislosti zbavila píšu tady). A odpoledne už jsem byla tak unavená, že jsem se těšila, že půjdou děti spát, abych  mohla jít taky.

Příval energie

Jak se zbavit únavyTy doby jsou naštěstí dávno pryč. Dnes vstávám s radostí a se spoustou energie a plánů do dalšího dne. Po obědě bývám unavená, jen když jím opravdu špatně. A večer? Únava je tatam. Na večer se těším, protože mám čas sama pro sebe a věnuji se spoustě nových aktivit. Jak jsem se zbavila neustálé únavy, jsem popsala v e-booku 13 tipů, jak získáte ihned více energie. Můžete si jej stáhnout zcela zdarma tady.

Jak se zbavit únavy?

Pokud nechcete číst hned celý e-book, vyzkoušejte pro začátek následující:

  1. Matcha tea – pokud se potřebujete okamžitě zbavit únavy. Koupíte jej v prodejnách zdravé výživy za cca 7-10 Kč jedna porce. Účinek je srovnatelný s vypitím energetického nápoje a poznáte jej obvykle do půl hodiny. Na rozdíl od kávy matcha tea má spoustu příznivých účinků pro náš organismus a nevytváří závislost. Nepotřebujeme jej tedy čím dál víc pro stejný účinek. Ideální vypít hned po ránu třeba s citronovou nebo pomerančovou štávou. Má trochu neobvyklou chuť, proto je lepší jej něčím ochutit. Pokud neplánujete ponocovat, nepijte jej po páté hodině odpoledne 🙂
  2. Chia semínka – pro trvalý nárůst energie. Obsahují obrovské množství důležitých minerálů, vitaminů, bílkovin a omega-3 mastných kyselin, díky tomu brání nedostatku živin v organismu při nadměrné námaze a stresu. Namočte je alespoň na 15 minut a vmíchejte do jakéhokoli studeného nápoje, jogurtu, kaše. Doporučená dávka pro jednu osobu je jedna lžíce. Chia semínka už koupíte téměř v každé větší prodejně za rozumnou cenu.
  3. Protažení a dechová cvičení po ránu. Zkuste se po ránu protáhnout. Určitě znáte několik protahovacích cvičení, která vám dělají dobře a která potřebujete. Po té si udělejte pár dechových cvičení – nadechujte se zhluboka co nejdéle, zkuste naplnit každičký kousíček plic. Po té pomalu vydechujte. Protažení po ránu vás určitě probere a dechová cvičení přivedou tolik potřebný kyslík pro mozek.

Více tipů najde v e-booku 13 tipů, jak získáte ihned více energie (zdarma). Tento e-book jsem napsala proto, že únava dnes trápí velké množství lidí. A spousta z nás neví, jak se únavy  zbavit. Únava má totiž více příčin. Je třeba zjistit, proč jste zrovna vy stále unavení a pak ty příčiny odstranit. Vše o příčinách únavy a jejich odstraňování se dozvíte z e-booku Jak se zbavit únavy.

 

Marie Vavrochová
Mou vášní je přírodní léčba a prevence. Pomáhám vám najít přírodní cestu ke zdraví a zbavit se únavy. Více o mně si můžete přečíst zde >> Napsala jsem pro vás e-booky 13 tipů, jak získat ihned více energie >> , e-book o příčinách únavy Jak se zbavit únavy - napořád >> a e-book o tom, jak se odrazit ode dna a začít měnit svůj život k lepšímu Vzlétnout k oblakům >>
Komentáře